Annácskám, mi is várunk már TÉGED nagyon nagy szeretettel!!!!!!!!!!!:D

Bocsi, h nem írtam eddig, de nagyon el voltam havazva...Sajna nem megyek haza a hétvégén, mert írom a szaros diplomamunkát:( De nektek jó mulatást, ha lesz tali!!!!

Nagyon jól sikerült a ballagás, mejd mesélek sokat!

Orsikám, csak így tovább, még soha nem álltál ilyen közel a diplomához!;)

Ágicám, szorítunk Neked holnap, de hát ügyi leszel, ezt mi mind tudjuk...Lélekben Veled vagyunk, hajráááááááááá!!!!!!!!!!!!:)

Dorci remélem minden ok az új munkahelyen!

Csillám neked meg csak egyszerűen millió csók!

Pusszantás mindenkinek

Szerző: Megyó  2009.05.09. 01:12 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr781110916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.05.09. 08:40:42

ó, de aranyos bejegyzés:) Nem is rád gondoltam ám, amikor azt írtam, hogy nem ír a a kis izé, hanem a másik Ágira, arra a Vágóra. De ha nyelvvizsgákra készül, akkor megbocsátok.

Mi meg kirándulni indultunk volna ma egy közeli szigetre, de zuhog az eső..:(

lcsillu 2009.05.09. 08:56:23

:) mi is puszilunk, Ági!!

a hétvége nekem se jó sajna, jövő héten bepótoljuk.. már full létszámban:))))))))

Másik Ági, én is szorítok!!!

sok puszik

kircsilany 2009.05.09. 22:11:23

Sziasztok Lyánykáim!
Hát télleg jol el voltam veszve és ezermillió bocsi!
Nuspók, már nagyon hiányzol, alig váááárom, hogy végr láthassalak! Apropó!Nem fáj a lábicskád? Benne voltál vmelyik álmomban, és picit mintha bicegtél volna...Miben sántikálsz???
Kicsigina köszöni szépen, nagyon jol van, picit dilisebb lett a műtét óta, dehát mi így is szeretjük! (bár ma erősen lefejelt, amit egy picit zokon vettem,de még ennek is örültem!)
Na, mostmár mindjárt mind együtt leszünk és minden visszatér a régi kerékvágásba!
Annus jelentkezz, amint itthon leszel, én jövő héten végig kecsón leszek!
zuppantás!

kircsilany 2009.05.09. 22:13:01

amugymeg azért nem írtam eddig, mert elfelejtettem a jelszavam ide és csak Bercike gépe tudja...:S
süti beállítások módosítása