Nem tudom, ki mennyit tud arról, hogy áll a nyaralás projekt, de most összegezném: Július 2-án pénteken éjszaka, ill inkább hajnalban indulnánk, kb 3-4 körül, így ha minden igaz már szombat dél körül ott tudunk lenni. 2 kocsi lesz, 1. számú: Orsi, Csilla, Anna, 2.: Tóthék+mi, így megoldható a külön hazajövetel, mi maradhatunk Ágiékkal még egy-két napot. A csajok meg hazajöhetnek csütörtökön, de akár mi is jöhetünk akkor, ez a dolog még képlékeny...Csilla megkérdezi Editet a házakról (2db 4 fős), ha az nem jön össze, akkor marad az, amit Ágic kinézett...Lulu, várjuk a fejleményeket, jó lenne ha pár napon belül kiderülne, hogy mi a helyzet azzal a házzal! Kb ennyi!

Végre itt a nyár, és  meleg az idő!!!!!!!!:D:D Mindenkinek nagyon szép, napsütésben gazdag hetet!:D Hajrá annácska!!!!!!!! Pár óra és diplomás leszel!!!!!!!!! Pusza

Szerző: Megyó  2010.06.07. 10:56 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr752062423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megyó 2010.06.07. 11:00:40

Jajj, akkor lesz szombaton Orsinak szülcsi napcsi bulcsija??!!:D
Fél évszázados lesz a lányka!!!!Ezt meg kell ünnepelni! Csillu nálatok lesz a kerty party vagy a Vágóék házában? Vagy te erről még nem is tudsz Ágic?
Szóval?

kircsilany 2010.06.07. 12:10:01

Hello,
1:Az összes apartman, amit kinéztem és nektek elküldtem már le van foglalva arra hétre és majdnem egész nyárra egyaránt.
2:Ha nem ismerőshöz megyünk, apartmant csak 1 hétre adnak ki, ha hamarabb koccolunk, akkor is ki kell fizetni az egész hetet.
3: Ha holnapig nem jövünk közös nevezőre (időpont, helyszín lefoglalva), mi Bercivel lefoglalunk egy másik utat.
4: Kertiparty nekem mindegy, h hol, az tuti, h időm szombaton nem lesz bekészülni, így ha nálunk lesz, "jössz, leszel, hozol, eszel" megmozdulást kell csinálnunk.
5: Utána készüljön mindenki bulira is pls, Orsi dönti el, h hol, és mindenki alkalmazkodik! :)
6: Délután ha lesz idö, nézek még apartmanokat, és külöm nektek.
7: Nyár van nyááár :)

orssssssss 2010.06.07. 13:01:20

Negyed évszázados Mellgyóm, nem fél!!!!!!!!!!!!! Öregszem, öregszem, de azért ennyire nem!! :)))))))))))
Csill kérdezd meg Editet plíz, mert lassan már ott tartunk,hha az nincs, akkor nem lesz semmi. Ahogy Berci mondta, mindenki, aki Görögo-ba ment volna, átmegy Horváto-ba. Szóval para. De ha nem foglalunk egy-két napon belül, akkor én is arra szavazok,h hagyjuk most. Max menjünk balcsira júliban és aug-ra eltoljuk a külföldi utazást. Nem tudom, de ahogy Ágic írja, kifogyunk az időből...
Továbbá:) a szombat áll, ha adod a helyet Táncoslábúm!:)
Én viszek vmi bepácolt husit, meg sütit, ha hoztok rágcsit, akkor meg is vagyunk! Pia meg a szokásos módon: mindenki hozzon magának!
Buli a Blingbe volt megbeszélve, mert Dóri mindenképpen ott lesz, és akkor ő is részt vehetne benne.
De a szombatot hagyjuk is addig, amíg a nyaralást el nem döntjük!

kircsilany 2010.06.07. 13:34:44

Szívemből szóltál Sorsolya!
Szurítsunk mmmmost Nuspóknak, mert ezekben a pillanatokban áll a kivégzőosztag előtt!
Hajráf, Nusiii!!!:)

orssssssss 2010.06.07. 15:04:16

Te nem is az Ági vagy, hanem a Berci!!!!!
Ez olyan sigismundtoth-os hozzászólás volt!! Vagy talán túl sokat vagytok együtt:))))))))))

orssssssss 2010.06.07. 15:10:22

Ja és hajrá Nuspó!!
Adj már jelet!!!

kircsilany 2010.06.07. 15:28:24

Lassan már meg sem tudjuk különböztetni magunkat egymástól...:)

orssssssss 2010.06.07. 17:18:04

ÉLJEN ANNUS!!!!!!! :))))))))
Tudtuk,h menni fog!:))))))
Nagyon gratulálok kis finn manóm!!
Pusszancs!:)

Anna. 2010.06.07. 18:05:04

Nagyon nagyon köszönöm, hogy ennyire szurkoltatok, és ha hiszitek, ha nem, nem is izgultam emiatt annyira..

A szállásokat még nem tudtam megnézni, de igyekszem, de amúgy majd csak úgy szavazok, hogy melyik szebb, mert amúgy mindegy. De tudom, hogy ha mindenkinek mindegy, akkor nem dől el, úgyhogy én is igyekszem átnyálazni őket. Vagy ez undi?

Puszi, és köszi mégegyszer a sok érdeklődést és rámgondolást!!

Anna. 2010.06.07. 20:01:34

Sziasztok!

Láttam a gmailes ímélezésünk címlistájában, hogy Orsinak rossz ímécímére mentek a mélek, ahol nem kapja meg. A helyes címe az, amiben nincs 2-es. Jól mondom?

Jaigen, és mivel ez www.adrialin.hu/apartman-sveti-juraj-kvarner-AsbAsl-horvAAtorszAAg_5918.html mindkettőtök listájában benne volt, sztem nézzük először ezt az oldalt, hogy ne tobzódjunk a sok között. Ez az egy ötletem van, ha nagyon konkretizáljuk a dolgokat, különbe tényleg félő, hogy kifolyik a kezünkből az irányítás..

Megyó 2010.06.08. 09:30:36

Baromira el vagyok havazva a melómmal, én sajnos ma nem tudunk a szállásokat se megnézni, sem rangsorolni, de én maximálisan megbízom bennetek, szóval nekem áldásom a döntésetekre. Amúgy este megyek Pestre, akár talizhatunk, és este rászánhatunk együtt egy órát, mondjuk átugrok Annához, meg Csillhez, ezt majd még telón megbeszéljük.
pusz

Megyó 2010.06.08. 10:02:48

Mégis van egy pár percem...Először is bocsi Orsi, tudom én, hogy csak negyed évszázad!;) Csak vicceltem, bolondoztam!:D
Szerintem legyen az ár a döntő, mert én sokallok majdnem 20 eurót/fő/éj...Szóval, ami Orsi szerint olcsó, az nekem is bejön, ezt majd elküldöm köremailben is, ha nem blogolna mindenki!
Nuspó gratula mégeygszer!!!!
És Ágikám nem tudom mi az a 3-as pár, de biztos szuper!!!!:D
pusza
süti beállítások módosítása