Helló lánykák!

Úgy volt, hogy nem megyek haza a hétévégén, mert megyek pilates táborba, de elmarad a tábor:( De minden rosszban van valami jó, így haza tudok menni hozzátok:D Szóval szombat este tali??? Hmmm?? Gondolom jobb, mint a péntek, mert pénteken mindenki ki van purcanva a hét fáradalmaitól, de én már akkor is otthon leszek, úgyhogy nekem az is jó! Írjatok!

Mindenkinek mosolygós, tavaszias, napsütéses hetet!.)

puszi

Szerző: Megyó  2010.03.18. 10:22 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr271849096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2010.03.19. 16:18:29

Nekem nagyon megfelel, de azt hiszem, erősen csökkentett módban fogunk futni. Nem tudom, miért kapott el az IT-nyelv..

Ágika versenyez, Bercike nézi, Orsi lekíséri Íriszt a Balcsira.

Sztem Csillusra és Dórira van esélyünk.

Mindenesetre én talizom veled holnap.
Csak gyorsan befejezem az ember- és növényornamentikás ékszerekről szóló paszzust.
puuuuuuuuuuuuusziiiiiii

Megyó 2010.03.19. 21:45:17

Drága Annácskám, úgy látom az, hogy csak mi ketten használjuk a blogot nem változott...:)
azért Ágika, ha mégis olvasod, akkor egy kalappal a versenyhez, ügyi legyél, bár úgyis az leszel, tudom, és aztán beszámolni ám, hogy mi volt, és természetesen képekkel illusztrálni.:)
Sajnálom, hogy a többieknek sem jó, de majd bepótoljuk. Többiek?? Lulu, Dodó?
Annácska, remélem jól sikerült a passzusod:), de azért mostmár kapcsolj stand by üzemmódra, mert későre ját, és ilyenkor már nyugovóre kell térni.:)
Holnap talizunk.
Addig is puszi

Megyó 2010.03.19. 21:46:23

Úgy látom, kicsit hadilábon álltam a betűkkel, de remélem tudjátok dekódolni:)
joccakát

Anna. 2010.03.20. 12:36:32

:D Ágika, én olvaslak, és értelek. Mit szólnál, ha megbeszélnénk a 8 Delit, és akkor majd jönnek a többiek is, ha jönnek:)

Megyó 2010.03.20. 12:57:35

Oké,8 deli:) Addig majd azért rácsörgök a Dórira, Csillára, csak egyelőre nincs telóm, mert a töltöm tesómnál van, és természetesen lemerült, de ez egy hosszabb sztori, majd elmesélem:)
pusz

Megyó 2010.03.20. 12:59:11

Örülök, hogy te legalább hajlandó vagy kommunikálni velem:)oké, 8 deli:) rácsörgök majd Dórira, meg Csillura, csak várom tesómat, hogy meghozza a telefon töltőm. Hosszú sztori, majd elmesélem:)

Megyó 2010.03.20. 12:59:59

na, az előbb még nem jelent meg az első kommentem, azért írtam meg újra, de tehettem volna nyomatékosítás céljából is:)

Anna. 2010.03.20. 14:03:08

Várj, várj ezt nem értem... Akkor most a tesódnál van a töltő vagy nem? ;):DDD

Oké, akkor 8, Deli, és akkor legalább nekünk nem kell már telefonálgatni!
Puszi
süti beállítások módosítása