Ágika!

Ha lesz kedved és energiád, írd le, mi volt szombaton!

Nagyon büszke vagyok rád!!

Berci jobban van?

Szerző: Anna.  2010.03.22. 15:45 13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr691859793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megyó 2010.03.23. 10:34:35

Igen, igen, csatlakozom az előttem szólóhoz! Ágic írj! Használjátok bátran ti is a blogot!;)
Volt szó péntek esti pesti buliról? Annácska tudom, hogy te írod a passzusaidat (persze attól jó lenne, ha jönnél, de indokoltan fogsz hiányozni, ha mégesm), de a többieknek estleg jó? csak mert mi családilag amúgy is megyünk föl tesómhoz, megnézni a lakását!
Írjatok majd!
Szép hetet!
pusza

Anna. 2010.03.23. 13:11:13

Szia Megyóm!!

Én is csatlakozom Ágikához: nyugodt szívvel használjátok ti többiek is a blogot. Vagy átnevezem mindjárt Megyó&Anna.blog.hu-nak:DD
Nade amiért írok.. Valószínűleg igénybe kell vennem az igazolt hiányzásomat pénteken, bár csodálatos dolog történt ma: kiderült, hogy ápr. 15. a leadási határidő:) Juhú! Ez azért is klassz, mert ha 7-én kellett volna leadni., előtte, húsvétkor macerás lett volna beköttetni a szakdogát, sonkába meg csak nem csavarhatom no!
Szóval plusz egy hét, de asszem kelleni is fog!

Munkáról nincs hír, az IBM mély hallgatásba burkolózott. Szólok, ha van valami!

u.i.: holnap megyek Pestre, de lehet, hogy jövök is postfordultával. Igen, igen, jól hallottátok. Feladom magam postán..
A virágmintás nyakláncok elvették a józan eszem.
Értesítelek azért Csilluska holnap, h maradok-e vagy nem.

Megyó 2010.03.23. 13:29:54

Így-így, csak mi tisztelgünk itt szegény megboldogult Józsi emléke előtt, hát már semmi se szent?? legalább egy egy sorral emlékezzetek meg róla néha! Amúgy nekem i az agyamra ment valami,majdnem azt írtam, hogy a tumoros sejtek, de az mégis csak morbid lett volna egy kicsit..
Hát Anna, ez nagyon jó hír:D De nem ám elkényelmesedni, azért írogass bőszen!:) Mert a végén még addig addig, hogy karácsonyi csomagoló papírba köttetheted!:) Mindenképpen írj, ha hajlandóak nyilatkozni valamit ezek a jóemberek az IBM-nél,én nagyon szurkolok neked!:)
A postafordultához no comment;)
na pusz

Anna. 2010.03.23. 16:21:54

Hívott a közvetítő irodás nő, kis türelmemet kérik. Azt mondta, pozitív visszajelzéseket kapott rólam a cégtől. Mindenesetre még 1-2 nap múlva lesz csak döntés. Háát, reméljük..

Megyó 2010.03.24. 09:34:09

Hát ez nagyszerű!!!!!:D Reméljük a legjobbakat, de ez mindenesetre bíztató!!!
Hajrá!!!:)

Anna. 2010.03.24. 20:46:26

Megkaptam:))

HA minden igaz, beállok közétek, dolgozó emberek közé:))

Még semmi konkrétumot nem tudok, csak a közvetítő irodából hívtak, hogy kiválasztott a cég, és majd jelentkeznek a részletekkel.

De már megvan az első akadály: holnapig elküldeni a személyim másolatát, ami a döglődő nyomtató/szkennerünk miatt nehéz. De megoldom.. Ha nem tudom, küldök füstjeleket!

Anna. 2010.03.24. 20:49:31

Nem direkt írtam nagybetűvel, hogy 'HA', az Freud volt..

kircsilany 2010.03.24. 22:21:34

HA! :)
Mivel olyan jot mulattam Rajtatok a héten, nem is nagyon állt szándékomban a kettőtök közti kommunikációt megzavarni, de a fenti jó hír írásra késztetett...
ANNNAAAA!!! Hiperszupengiganagy Gratula Neked! Ej,de megünnepeljük ezt (is) hétvégén! :)
Puszmák Nyunyók, hétvégére mindenki tolja haza mindenét!

Anna. 2010.03.25. 09:58:04

Köszönöm szépen:)) Akkor szombaton találkozunk!
Ki lesz? Tudom, h Orsi nem, és hogy Csilla sem biztos..

Megyó 2010.03.25. 13:15:38

Hogy is maradhattam le (én, mint nagy blogló) arról, hogy elsőként gratuláljak!:)Nagyon ügyes vagy, én tudtam, hogy megkapo!:D:D Annyira örülök, te viszont fogsz majd kevésbé is örülni annak, hogy beállsz közénk dolgozó emberek közé (hogy téged idézzelek) :) De most egyelőre még marad a nagy eufória!:D
Hétvégén akkor a pesti buli gondolom sztornó...Nem tudom, még melyik nap, pénteken vagy szombaton, de egyik este biztos otthon leszek! majd beszélünk addig!
mindenkinek sok puszi

Megyó 2010.03.25. 13:54:15

Most beszéltem Csilluval,és hazajönne pénteken meló után, nekem is ok a péntek, úgyh akkor maradhatunk a péntekben lánykák? Este 8 deli?
Remélem mindenkinek jó!:)
cupp

Anna. 2010.03.25. 14:16:17

Tőlem mehet a holnap, 8.
Figyu, ez már a 12. komment, de a táncról még egy szó sem esett. Ez nem frusztrál titeket? Jó, mondjuk Ágika beszámolt nekem telefonon, de akkor is. Najó, talán holnap elmeséli élőben.
Akkor holnap, dejó:) Puszi

Megyó 2010.03.25. 15:23:46

Tényleg, fel sem tűnt már, h ez Tánc címszó alatt fut...Na mindegy, holnap hátha még részletet is láthatunk belőle, Ágicnak úgyis olyan jól megy pár nélkül is:P Akkor holnap! pusz
süti beállítások módosítása