Na, sehogy sem sikerül ez a feltöltés..
Nem tudom őket átméretezni. Inkább felrakom facebookra vagy a picasamra, majd megírom..

 

Mégpedig most:

http://picasaweb.google.hu/matel4


 

Szerző: Anna.  2010.05.03. 19:04 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr501971863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megyó 2010.05.04. 10:01:24

Nagyon jó képek!!!:D Sajnálom, hogy én nem tudtam elmenni veletek a vursliba:(, biztos beszereztem volna én is egy gumikalapácsot!:)
Berci várjuk a te képeidet is!
pusszantás mindenkinek

Anna. 2010.05.04. 20:17:17

Szia Ágika!

Milyen volt a hétvége? Mikor jött Zoli? Náluk voltatok?
Örülök, hogy már nem kell félned otthon!
Mit tervezel hétvégére?
Puszi

Megyó 2010.05.05. 10:36:32

Péntek este jött meg Zoli, szuper volt a hétvége, tegnap meg évfordulóztunk!:D Már egy éve, durva, mi?! Vásárhelyen voltunk, igen, csak vasárnap szaladtam haza anyuhoz egy fél napra, jó kis gyerkőc módjára felköszönteni!
Jaja, már nem vagyok egyedül, és megcsinálta az ablakot is, amit eddig nem lehetett bezárni!:)
Hétvégén családi banzáj lesz Zoliéknál, asszem nem megyünk haza megint...:( De utána hétvége tuti jó, remélem nektek is!
Annácska, remélem minden ok az IBMnél, de így hogy személyi asszisztensed is van, mi baj lehetne?!;)
na pusz

orssssssss 2010.05.06. 09:22:45

Felmondtam. Annussal nem lehet együtt dolgozni! Iszik, dohányzik és olyan dolgokról beszél, mint a Forma1!! Szörnyűűűű! Nem bírtam tovább!!! :):):):):):):)

Anna. 2010.05.06. 18:13:00

Igen, felmondott.. Apropó:

"Fiatal munkaerő kerestetik angol nyelvtudással, enyhén füstös - pub jellegű környezetbe.
Jelentkezésüket 'Alonso' jeligére várom'"
süti beállítások módosítása