Annácska!!! Hogy telik az első munkanap?? Ugye nem olyan kegyetlenek, hogy nem hagynak blogolni???!!!:D Remélem jól sikerül, és pozitív élményekkel mész haza!!!:)Sok puszi

Szerző: Megyó  2010.04.20. 14:48 16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr721937185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2010.04.20. 17:14:11

Jelentem túlélte:):):) Pedig egész nap készenlétben voltam, vártam a segélykérő hívást, és ellenőriztem a tárat a pisztolyomban:)

kircsilany 2010.04.21. 09:44:52

Nocsak!
Olyan jól ment, h egyből egy személyi tiktkárt is felvehetett maga mellé?!?!? :)
Napsütétes szépsége és mosolygós napot minden kedves Barátomnak az Úrban!

Megyó 2010.04.21. 14:14:24

Ha ilyen jól megy, miért nem blogolsz Annácska? Vagy ide is csak Orsika ír helyetted?Ilyen, nagyságodhoz nem méltó dolgokkal már nem érsz rá foglalkozni?:D Komolyan ne vegyél, de hova tűntél örök konstans blogoló pajtim?...írj hát valamit!
Csillu te meg szabin vagy, nem?! Hát akkor blogolásra fel, olyan rég halottam felőled...
puszi

orssssssss 2010.04.22. 10:12:58

Tisztelt Hölgyeim!

Amint ideje engedi, főnökasszonyom válaszolni fog Önöknek.
Addig szíves türelmüket kérem!

Üdvözlettel:

Tóth Orsolya
szakmai asszisztens
IBM

Megyó 2010.04.22. 15:41:10

Kedves Orsolya!

Köszönöm megnyugtató válaszát, már kezdtem aggódni a becses főnökasszonya miatt,de így türelmesen várok!

Köszönettel és legmélyebb tisztelettel:

Medgyesi Ágnes

Anna. 2010.04.22. 18:43:06

:DDD hülyék vagytok:DDD

Tegnap már nem volt gyomrom bekapcsolni a gépem, meg találkoztam Eszterrel, és nem iv voltam sokat itthon.

Ami a munkát illeti..nos...külön kitértek rá, hogy ha blogot vezetünk, ne írjunk a cégrű. Pedig van egy vicces..vagy kettő.

Azt azért nyilván leírhatom, hogy ma megtudtam, mi leszek:bid budget manager. Bár a manager részben nem vagyok biztos..
Kaptam ma laptopot, itt töltődik mellettem. Egyelőre csak feltöltöm, nem merek hozzányúlni, bár azt mondták az IT-sok, hogy hülye-biztosra van beállítva a gép, és nem nagyon tudjuk elrontani. Ez így tetszik is, mert Andris szerint nagyon drága gép..

Mi is van még.. Ja, nem kaptam országot:((( Nem tudom még pontosan, ez mit jelent. Annyi tuti, hogy nem országhoz vagyok beosztva, hanem kicsit más az én munkám, de elvileg azt is meg kell tanulni, aztán majd mozgunk. Irigylem a srácot, aki megkapta Norvégiát! Őket ki is küldik tanfolyamra, engem nem biztos, még nem tudják. Vagy jön hozzánk egy előadó, vagy kimegyünk ketten azzal a csajjal, akivel vagyok valahova, valamikor.

Csak közben államvizsgáznom is kéne valamikor:)

Tömik a fejünket rendesen, de azzal is tisztában vannak, hogy mennyit és milyen nehéz dolgokat akarnak elmondani, úgyhogy türelmesek és sokat nevetünk..

Egyelőre ennyi jut eszembe, szurkoljatok, hogy ne csesszem el a gépet!

ui.: Kedves Orsolya! Mostmár nyugadtan hazamehet, persze számon tartom, ha túlórázik. Köszönöm szíves közreműködését, Medgyesi Ágnes és Vágó Ágnes "barátnő" típusú ügyfeleim pontos, gyors tájékoztatását!
(tetszik ez a "szakmai asszisztens, de jó lenne tudni, hogy nekem mi a szakmám, és akkor megmondhatnám neked is:DD )

Megyó 2010.04.26. 09:26:22

Annácska, sose voltunk normálisak:D
Örülök, hogy úgy tűnik, hogy jó lesz ez a munka, még ha nem is tudod pontosan, hogy mi a munkaköröd:) Az tök jó, hogy kaptál laptopot, nagyon szuper:D
Előbb utóbb minden ki fog derülni, és biztos mindenbe bele jössz majd, én tudom, hogy mire vagy képes, és ez neked gyerekjáték lesz:D Na jó, lehet, hogy lesznek nehézségek, de mindent eg fogsz oldani:)
Sajna most hétvégén sem leszek:(, mert jön haza Zoli:D
De addig blogolunk, meg utána hétvége, ok?:)
Szép hetet és puszi!

Anna. 2010.04.26. 19:44:23

Ó, kár, mert pont most találtuk ki Ágival, hogy kimegyünk a majálisra, és nem ülünk fel a breakdance-re:)
Kár, hogy nem leszel, és nem vehetünk barátság-plüsskígyót;)

orssssssss 2010.04.27. 09:02:56

www.youtube.com/watch?v=KGb0Xa1hRcw&
Ezt nézzétek meg!!! Egy "faszi" a Fülöp-szigeteki tehetségkutató műsorban...........

Anna. 2010.04.27. 18:00:51

:DD
A jobb oldala úgy szól, mint Elton John, a bal meg úgy néz ki:)

Ügyes!

Panki 2010.04.29. 20:00:45

Jónapot Királylányok! Most aztán nagy a meglepetés, de néha ide hallgatózok ám, hogy tudjam mikor hol ki kivel gyűlik:) És jókat röhögcsélek! Remélem mindenki jól , meg hogy Anna jobban tejel Orsinak mint a rági melója.Csoccsantó Tatáról!

Megyó 2010.04.30. 09:21:48

Orsika, fasza a videó!!!:)
Szia Panka, nahát nem is tudtam, hogy paparazzi módjára figyeled az életünket!:) Remélem minden ok veled, régen láttalak, mikor jössz Kecsóra?
Lánykáim, bevallom tegnap éjszaka egy kicsit felébresztettetek és nem forogtak úgy az agykerekeim, mint általában, napközben, ami nem éjfél...:D De rájöttem reggel, hogy a ThéThé Béthé, a phothéthóval keződött:D De amúgy tényleg tőstermékek baráti társaság:D
Jajj, nagyon hiányoztok,remélem jövő hétvégén összejön a tali, nektek meg jó majálisolást, ha mentek!:D És nem ám venni mindenféle kígyókat nélkülem, vagy nekem is hozzatok valami vásárfiát!:D
sok sok puszi

Anna. 2010.05.01. 11:48:03

Sziasztok!

Én is örömmel konstatálom, hogy Pankánkat érdekli, mi van velünk, ez nagyon kedves tőle!! xxxx
Tata megy majálisozni?
És kecskemét?
puszi mindenkinek!

Panki 2010.05.01. 21:05:36

Ment majálisozni! DE azt a szúnyog inváziót amit ma láttam, eddig még csak katasztrófa filmekben-. Olyan volt az éh, mint ha füstölt volna minden. Ugyhogy a többiek még a tavparton nyomják a jee jeee jeeee-t, én meg haza lopakodtam! Na viszhall!

orssssssss 2010.05.03. 09:22:19

Majálisozó bébibogyók! Rakjátok már fel a telós képeket, mert úgy, de úgy megnézném őket:):):)

Anna. 2010.05.03. 16:06:01

Kitörölte ez a bolond gép az előző kommentem. Nem értek még ehhez az ibm géphez. na, szóval a sajátomra már felraktam a képeket, úgyhogy majd otthonról felrakom őket. bercike is rakja fel, mert az ö képei vszínűleg jobbak..
már csak egy óra..
süti beállítások módosítása