Juttotatok valamira szombaton Horváttal kapcsolatban? Csillu? Te meg tudod oldani esetleg kicsit tovább, nem csak júli 8-ig? Jó lenne mostmár legalább az időpontot fixálni...

Pusza

Szerző: Megyó  2010.06.01. 09:54 15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr802047172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2010.06.01. 10:58:31

Szerintem hagyjuk, de komolyan! Esélytelen, hogy összehozzuk....

Megyó 2010.06.01. 12:47:59

ÓÓÓ, Orsikám, ne keseríts el...Ne legyünk ilyen lemondóak, én még mindig bízok benne, végülis csak Csillán múlik, másnak mindenkinek jó a juli 3-10...De ha ennyire nem jön össze tényleg, és a többiek is így gondolják, akkor oké, bár nagyon sajnálom:((((
De én még nem adtam föl!!

Anna. 2010.06.01. 17:10:51

Az a baj, hogy így blogon eléggé nehéz egyeztetni. Amíg nem találkozunk mindannyian, addig szerintem bonyolultabb a dolog..
Én legalábbis nehezen tudom fejben tartani, hogy kinek mi jó, mi nem, miért stb..
De ez azért is lehet, mert pici az agyam:)

Megyó 2010.06.02. 09:40:33

OK, egy uccsó próba, hogy mégis összehozzuk itt a blogon, bár vicces, hogy egy estét sem tudunk úgy összehozni a nyaralás megbeszélésére sem, hogy mindenki ott legyen, akkor a nyaralás tényleg necces, ez most persze nem szemrehányás, mert én is eléggé elvesztem az utóbbi weekendeken...
Szóval nekünk jó a július 3-12, ezen belül bármikor mehetünk, jöhetünk, illetve nekünk az aug is jó, de szerintem inkább maradjunk a júliusnál. Légyszi mindenki írja fel, hogy itt a július első heteiben mi lenne jó, aztán csinálunk egy frankó kis metszetet:D Olyat, ami Anna pici agya is megért:D Bocs Nus...:)
Szerintem ez a legjobb, ha nem lesz metszet akkor meg nem megyünk:( De akkor az is kiderül, és akkor mindenki tud tovább tervezgetni!
pusz

Megyó 2010.06.02. 09:45:19

Ok, tegyünk egy uccsó próbát itt a blogon, bár tényleg kicsit vicces, hogy a nyaralás megbeszélésére sem tudunk összehozni egy estét, mikor mindenki ráér, és ott van, akkor a nyaralás tényleg elég necces, de ez persze nem szemrehányás, én is eltűntem az utóbbi weekendeken..
Szóval nekünk jó a július 3-12, ezen belül bármikor jöhetünk-mehetünk, légyszi mindenki írja föl ide, hogy ezekben a hetekben július elején, neki mikor jó, aztán csinálunk egy frankó kis metszetet:) Olyat, amit Anna pici agya is megért:D Bocs Nus...:)
Ha nem lesz metszet, akkor sajna nem megyünk:( De akkor legalább kiderül, és mindenki tud tovább tervezni.
puszi

Megyó 2010.06.02. 09:46:45

Na, fasza! Az előbb nem rakta fel az első kommentem, megírtam újra, erre most megjelenik, na mindegy...Nyomatékosítottam a dolgot!:D
Szép hetet!

lcsillu 2010.06.02. 14:26:06

Sziasztok, bocsi hogy nem jelentkeztem tegnap, de eloben akikkel talalkoztaunk (Agika, Ors, Annu) beszeltunk a dologrol. nekem is am szivugyem ez a nyaralas! tengert akarok es Napot, estenkent koktelozast ugy hogy a labunk belelog a vizbe... hintaagyban ejtozve rohogcselni, strandpapucsban csattogni honunk alatt a orias gumimatracokkal..es bronzultan visszaulni az irodaba:( :)
szoval menjuuuunk!!! meg a fonok nem valaszolt a szabi kerelmemre, de ma is irtam neki. ha nem adja meg majd elmegyek betegszabira:) ami a visszateres idopontjat illeti, vegulis nem ragaszkodom am annyira a 8hoz, bar az is megoldhato h busszal visszaterek, de ezen ne muljon az egesz, menjunk mindenkepp!! volt szo arrol hogy a penz miatt is elonyosebb egy rovidebb kiruccanas.. mondjuk ha csutorokon jovunk vissza az akarjogyis nezzuk, hat nap, ami azert mar eleg jo:) egyebkent indulhatnank csutortok, azaz masodikan este is..
ki mit szol?!
vegre vegre ennyi ev utan lesz egy kozos nyaralasunk...?? (tudom hogy balcsi, de ez most olyan igazi elindulos, tengerre magyaros lesz:)

Megyó 2010.06.02. 15:13:17

Na, szuper, hogy ilyen lelkes vagy, én is azt mondom: csináljuk meg!!!:D
Egy-két apróság, 2-a az péntek, így ha harmadikán, szombaton megyünk, és csütörtökön jövünk, az inkább csak 5 nap.Mi a szabadtérire megyünk Szegeden 2-a este, ami 9kor kezdődik, így biztos eltart legalább éjfélig, még onnan haza Kecsó...nem hiszem, hogy van értelme annyira éjszaka indulni, inkább akkor kipihenten szombat kora reggel, én erre szavazok...
És akkor maradjunk 9-10-éig, és max tényleg hazajössz Csillu busszal, de inkább nem és maradsz velünk még 2 napot, jót mulatni!:D
Többiek?
Ha mindenki rámondja az áment, akkor le lehetne foglalni a szállást! Egyébként ha már kiadjuk az utiköltséget, szerintem akkor maradjunk egy hétig, az a plusz 1 v 2 éjszaka, már nem dob annyit az áron szerintem..
pusz

Anna. 2010.06.02. 15:45:03

Nekem mindegy, bár én is a költségkímélő verziókat preferálom. Nem az almás-fahejjjasssat.

orssssssss 2010.06.02. 17:05:44

A nyaralást még megbeszéljük. Pénteken úgyis találkozunk Mellgyóm, és egyeztetünk, aztán hétvégén a lányokkal is megbeszéljük otthon, és meghozzuk a döntést:):)

Addig itt a nap mondása:
SZÓLJATOK A BLAHÁN A PÁNSÍPOS INDIÁNOKNAK, HOGY ÁLLJANAK LE AZ ESŐTÁNCCAL, MERT EZ MÁR NEM VICCES !!!!

Megyó 2010.06.02. 17:56:10

Nekem az is oké,ha rövidebb időre megyünk, csak szerintem ha már utazunk ennyit, meg tényleg kiadjuk a benzire a lóvét akkor maradhatnánk egy hetet, de persze minket sem vet fel a pénz, tehát nem gond, ha kicsit kíméljük a pénztárcákat, és mondjuk csak 5 napra megyünk, csak menjünk...és amortizálódjunk a tengerparton az 50 fokban gumikrokodillá:D
Többiek ti is írjatok valamit please!

Anna. 2010.06.02. 18:01:22

Ja, én is hallottam az indiánokat, leállhatnának már:)) Most is eláztam hazafelé, mondjuk ki nem..Az a szar, hogy ez a hülye vizes idő annyira tönkrecseszi a hajam. Nektek is? Idiótán begöndörödik a fejem tetejére. nem olyan jól, hanem úgy ergyán.

Megyó 2010.06.03. 09:25:12

Én ráadásul a múlt héten elhagytam az ernyőm,és naívan gondoltam elleszek nélküle...hát nem!!!updateltem a dolgot és kedden befektettem egy új, , ici pici kínai által gyártott, occó, rendkívül professzionális ernyőbe, amit csak az a szél nem fordít ki, amelyik nem akar...Hát így állok én az eső témával. A Délmagyarban meg volt egy olyan cikk, hogy Melyik a kedvenc pocslyája???:D Be lehet küldeni képet a legkedvesebb tócsádról, vicces!!!:D:D
Úgyhogy hajrá csajok, ne szégyelljétek, hogy nektek is van:D Nekem a házunk előtti, balról a 3., amibe mindig belelépek, és már reggel egyadta víz a cipőm tőle...:D
Annácska neked meg ajánlom a tescos zacskót a fejre, szerintem ez egy iyes megoldás hajbegöndörödés ellen!:D
Holnap este tali, és megdumáljuk a nyaralást!
Majd hívlak még Orss!!!
cupp

Megyó 2010.06.03. 09:26:23

Igényes megoldás, valójában ezt írtam, csak lemaradt egy-két betű...:)

Anna. 2010.06.03. 11:41:34

Nekem volt esernyőm, kettő is. Tény, hogy a gagyibb fajtából - céges reklámcucc valahonnan. Az a kis huncut 100 km/órás szél meg csak játszott, játszott rajta, de milyen boldog volt!! Csakúgy kuncogott a pofámba bele!
süti beállítások módosítása