Helló Bogárkáim!

 

Ugye áll még a szeptember első hétvégéje???? Beszéltük, hogy lemegyünk a Tősbe, utólánybúcsús,nyárbúcsúztató, őszköszöntő hétvégére  éééééééééés, hogy Vági végre lejusson abba a k.... töserdei nyaralóba;)

Részemről áll még, nekem jó, úgyhogy remélem nektek is!!!!!!

Írjatok!!!!

 

sok sok puszi nektek

Szerző: Megyó  2009.08.28. 13:36 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr651344116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.08.31. 13:52:54

Na mi lesz lánykák???

Nekem tudnom kellene.
Mert ha péntek estéről lenne szó, akkor kivenném a pénteket.
Aztán arról meg szólnom kellene mielőbb itt bent.
Szóval?

Megyó 2009.08.31. 14:00:55

Én annyit tudok mostmár, hogy a Dórinak is jó ez a hétvége, mert beszéltem vele, Ágit nem sikerült elérnem, de írtam neki, meg elvileg neki is jó, tehát már csak Csillun múlik. Szóval????
Írj Csilla, de mindenek előtt intézd el, hogy jó legyen neked is!!!!!!!!
Pusszancs

Megyó 2009.08.31. 17:41:32

Azóta beszéltem Ágiccal, és neki is ok! Mindenképpen menjünk szerintem, úgyhogy már csak a részleteken van a hangsúly, hogy pontosan mikor és hány napra???
Ági úgy tudja, hogy pénteken még jó idő lesz, aztán lehűlés:(
Orsi vedd ki a szabid, és azt is megcsinálhatjuk, hogy pénteken már korábban, mondjuk kora délután kimegyünk, és Dóri meg jön utánunk, amikor végez, vagy ha esetleg nem jó még valakinek a kora du, ő is jöhet később a mi újdonsült feleségünkkel:)
Írjatok! És Csilla hajrááááá!!!!!Olyan jó lenne, ha tudnál jönni!!!Lécci, lécci, lécci!!!!!
Talizhatunk mondjuk szerda este, vagy csütön, hogy megbeszéljük!
Addig is pusza

lcsillu 2009.09.01. 21:30:58

nah, kiderült, hogy csak vasárnap doglozom, úgyhogy, mehetünk pénteken:) minél hamarabb, annál jobb, és ha gondoljátok, maradjatok szombaton is, nekem sajna muszáj felmennem Pestre, mert vasárnap korán kezdés..de már az is szuper, hogy egy estét ott lehetetek:)
azt beszéltük Nussal, hogy vigyünk laptopot, Dóri meg dvd-t és nézzük meg az esküvő videjót!!!

meg egy másik dolog, hogy talizzunk szerdán (holnap) aki kecsón van!

csoook
süti beállítások módosítása