Legyen a tali szombaton, mondá Vági, és lőn vidámság!:) Lehet nálunk is a tali, mert ugye anyu nincs itthon, lámanyálra vadászik...Forraltborika, ezazamaz...Viszont eléggé periférián kívül esünk, ugyhogy szavazhatunk a jól bevált Delire is.

Ha már nem húztunk Mikura, legalább adjuk  meg a Miku módját azzal, hogy szombaton a piros-fehér-zöld szín kombinációiban jelenünk meg, hogy megteremtsük picit az ünnepi hangulatot:) Ez nem kérés...:)

Puszpusz lánykák, várom a hozzászólásokat!

Szerző: kircsilany  2009.12.03. 16:16 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr271571486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.12.03. 16:46:34

Sajnálattal közlöm Önökkel barátaim az Úrban, hogy nem tudok haza menni hétvégén.
Anyám kirakott:) (nyugi, nem véglegesen, csak programja van), és Apu is pesten lesz vasárnap, úgyh itt találkozom vele.
Ne haragudjatok!
Jövő héten megyek mindenképpen!
Pusszancs

Anna. 2009.12.03. 22:40:41

Én haragszooooommm! És Csillára is, aki sunnyog, mert vszínűleg ő sem ér haza..:((((((((((
Ágikám, drágám, életem, a piros-fehér-zöld nem a miku színe, hanem a magyar köztársaságé:)))

Anna. 2009.12.03. 22:41:56

Jaj, megköszönvén szépen a meghívást én a periféria dolog miatt szavaznék a delcsire.

litvánkata 2009.12.04. 08:27:37

a piros-fehér-zöldről nekem is inkább márc.15. jutott eszembe...:)

na de gondolom én nem mondok újat azzal, h nem megyek.:P szombat-vasárnap én nyitok, ami reggel 7re esik. de jól haladok a tréninggel, már egy csomó dolgot rám bíznak, én csinálok...szóval mondhatni hepi-szansájn-kacsintósfej. leszámítva, h most épp nincs hangom...:/ hüje nátha.

na puusz

Anna. 2009.12.04. 10:48:25

Mit nyitsz mit nyitsz?

Megyó 2009.12.04. 13:49:07

Szerintem is maradjunk a pirosnál, max. egy kis zölddel kombinálva, de, hogy ágicnak is igaza legyen, vegyünk fehér bugyikát;)
Nagyon sajnálom Orsikám, már olyan régen láttalak:(
Remélem Csillu mégis hazajössz!
Nekünk mindegy, hogy hol lesz a tali, de mivel Annácskának jobb a deli, akkor legyen az!
Katikám te meg nyissál, nyitogassál!;)Bár én sem tudom, hogy mit:)
De azért remélem hamarosan meglátogatsz minket!
Akkor holnap tali! Jajj, már úgy várom!
Sok puszi addig is kis kalandorok, ahogy ági mondaná:)

Megyó 2009.12.04. 13:50:31

ÁGIKÁM, a TE neved nem következetesen van mindig kis betűvel, ez véletlen volt, bocsika! De most kompenzáltam a csupa nagy betűvel!;)

litvánkata 2009.12.04. 19:36:02

üzletet. pull and bear az allee-ban. de ez egy hosszú történet.:)
puusz
süti beállítások módosítása