Ezt nem értem, hogy most miért Orsi neve alatt jelent meg a bejegyzésem, és miért tűnt el Orsi címe (Hát ezt ajánlom...), de lehet, hogy ez is úgy fog megjelenni, bocsi....

Szerző: Megyó  2009.10.27. 09:19 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr171478106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.10.27. 18:14:00

Nahát, azt te raktad fel? De fura.... És amikor írtam kommentet, arról kaptál ímélt? Vagy vajh Orsi kapott?

És még erre a hétvégére is áll a tali? Jó lenne, hiányzik a fejetek.
Szzombat? Addigra mindenki kipihentebb. És nem magamról beszélek, mert őszi szünetem van, bár eddig még semmire nem volt időm..

Éppen vízkőoldó címkét fordítok. Most tartok ott, hogy mi van, ha lenyeli az ember. Sok hülye, aki vízkőoldót nyel, majd én megvédelek titeket!!

Megyó 2009.10.28. 09:04:11

Na helló!

A youtube-os videókat Orsi rakta fel, csak amikor írtam valamelyik nap bejegyzést, akkor oda rakta be az enyémet, orsi címét törölve....fura!
A lényeg, hogy én erre a hétvégére gondoltam, tehát akkor Annácskám most szombat! mi már biztos ott leszünk;)Remélem a többieknek is jó!!! Addig is vigyázzatok magatokra, és ne igyatok vízkőoldót, legalábbis ne sokat!;)
További szép hetet!:)
pusza

kircsilany 2009.10.29. 16:32:02

yo-yo-yooo a szombat, majd be-be-beeeesünk.Berc. vas. 34!!!
Punyó
süti beállítások módosítása