Csá csajok!

Szombat, vasárnap újra Kecskemét városában leszek megtalálható, és Zoli is jön most velem haza, jó lenne összehozni szombat estére valamit. Hogy álltok a kérdéshez? Ki hol tölti a hétvégét?! Annácska, olyan kíváncsi vagyok már, hogy milyen az IBMes élet...Persze a többi kis pajti mindennapjai is izgatnak már! Egyszóval hiányoztok!!!!!!!!

Szép hetet, puszi

 

 

Szerző: Megyó  2010.05.11. 09:19 15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr621991725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kircsilany 2010.05.11. 10:36:11

Csákóbákók!
Szombaton csapjunk egy őőőőrületes party-t végre, ha már minden tekergő kispajti otthon lesz, mit szoltok? Bár vasárnap versenyem van, kedvetekért még azt is bevállalom, h kótyagosan lépjek a világot jelentő deszkára! ;)
Verekedés-mentes, mosolygós szép hetet! :)

Anna. 2010.05.11. 11:53:05

Mi az, hogy verekedés menteset? Nem mintha bajom lenne vele, de ezt hogy érted? Miért nem verekedhetünk?

Ágika, te is hiányzol, és én is otthon leszek!!
puszi

Megyó 2010.05.11. 13:39:16

Igen, mi ez a verekedésmentes??? Volt valami csihi-puhi, amiről lemaradtam?:) Ki keveredett balhéba lánykák?
Akkor mi hárman már tuti ott leszünk szombaton!:)
na tsók

orssssssss 2010.05.11. 13:45:30

A balhés én voltam, bár tettlegességig nem fajult a dolog, de ordítottam egy jót:)
Ma le is csesztek meg kicsit meg is veregették a vállam, szóval nincs para:)
A szombat vszínűleg nem jön össze, mert megyek Balcsira az itteni társasággal. UGYANIS AZ ÉN BNŐIM NEM AKARNAK ILYET SZERVEZNI!!!

Megyó 2010.05.11. 15:40:42

Hát szervezzünk!!!!!Nosza! Én bármiben benne vagyok!;)
De addig is jó Balcsizást neked, de velünk majd sokkal jobb lesz, és nagyon sajnálom, hogy nem talizunk már megint!:( De én bízok benne, hogy egyszer majd látjuk egymást még az életben...
Azért hagyd életben a Balaton környékieket...és ne sikítsd ki a vizet a Balcsiból, ok?!;)
Lulu, Dodó írjatok!
na pusz

Anna. 2010.05.13. 15:43:05

Sziasztok Mindannyian!

Ki hogy van? Nekem annyira de annyira nincs SEMMI dolgom dél óta... Mivel Finnországban és Svédországban ünnep/szünet van mától, egész hétfőig, keddig, ezért feladatok sem jönnek. Már mindent átnéztünk 2szer, írtunk tájékoztató íméleket mindenféle embernek arról, hogy minden rendben az árajánlatukkal, semmi változás.. Én unalmamban már fiinnül is írtam az egyiknek, majd regisztráltam magam a mindentudás egyetemén, és most elkezdtem egy online kurzust.
Illetve vannak céges belső kurzusok is, asszem ma elvégzem mind a 14-et. Ja nem, várjatok, a munkatársnőm azt mondja, olvassunk vicceket.
Mennem kell!

lcsillu 2010.05.16. 22:13:23

sziasztok bÉkák.
Milyen votl a szombat? nagyon sajnáltam, hogy nem tudtam menni, különösen azért mert már millió éve nem láttam Megyóóót!!!
meséljetek hogy mit csináltatok meg miről beszéltetek, pontról pontra plííííz:)
jövő hétvégén ki lesz hogy lesz?
képzeljétek, Blanka átjött ma hozzám és mindenkit puszil:)

Megyó 2010.05.17. 10:17:23

Jajj, én is nagyon szomorú voltam, hogy nem jöttél Lulu, mert már tényleg idejét sem tudom, mikor taliztunk utoljára...:(
Tóthék voltak, Annácska, meg mi a Zolival, deliben iszogattunk kb. éjfélig. Napirendi pontok:
1.IBM és Anna munkája
2.Tánc EB Kaposvárott, igen, igen ott tartják bármily meglepő is:D
3.Rozál és a kisgalambjai, valamint, Berci már majdnem elsajátította a galamb nyelvet, egész jól búg már, és ami a legfontosabb, valószínűleg belevág a Négycsőr című heti vagy havi szaklap szerkesztésébe, melynek egyetlen előfizetője valószínűleg ő lesz:D
4.Régi történetek Fikci Józsiról, akinek emléke ihlette ezt a blogot, melyen ilyen remekbeszabott beszélgetéseket folytathatunk:)
5.Horvátországi közös nyaralás, ez a legfontosabb!!!!! Mindenképpen össze kell hozni, július elejére tervezzük, én már nézelődtem szállás ügyben, találtam egész jókat, majd küldök linkeket
6.Mennyire hiányoztatok TI, akik nem voltatok jelen!!!!!!
Na, nagyjából ennyi, többiek egészítsétek ki, ha véletlen kihagytam valamit, mert a felsorolás nem fontossági sorrendben történt, és a teljesség igénye nélkül!
Szebb időt kívánok, mert ez a trugyi hétfő reggeli esős szar fos engem nagyon elszontyolított...
Na hasznos munkát, termékeny hetet!:) Aztán néha néha megemlékezni ám megboldogult Józsinkról, mert azt hiszem írhatom, többes számban, hogy Józsink bár a szíve mélyén Annánké volt ez a büszke, de jó ember, valljuk be!:)
Isten kísérje utatokat ezen a májusi héten is!Üdv Kedves Barátaim az Úrban!

Anna. 2010.05.17. 15:03:11

Írhatjuk többesszámban, hát hogyne írhatnánk!!! Hát nem épp ez kesetríti meg az én szívemben Józsinak az ő emlékét?! Ez a többesszám!! Több asszony siratta a temetésen, miint ahányan a julisék esküvőjén tiszteletüket tették, pedig az má csak hét országra szót!

Csak annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy a július legeleje nekem vszleg továbbra sem túl jó, mert állítólag akkor van nagy hajtás plusz júni végén.

4est kaptam a szakdogámra a bíráló tanártól, tartalmilag oké, nyelvileg nem annyira :((((((((((((((((( Fordítva jobb lenne.
Inkább tudnék hibátlanul beszélni értelmetlen dolgokról, minthogy a nyelvtan miatt ne értsék meg magasröptű eszmefuttatásomat! Ki fog így megérteni engem???

Megyó 2010.05.18. 10:07:25

Csillukám, nem is válaszolsz?:)
Zoli július 13-16 megy konferenciára, de azt mondta, el tud jönni hamarabb, ha már 16án indulnánk, de azért jobb lenne a 17ei indulás. Majd küldök linkeket, ha kicsit több időm lesz.
Annus ne szomorkodj a 4 miatt, a lényeg, hogy le van adva, és elfogadták, a többi le van szarva, na meg van munkád!:D Hányat mondhattuk ezt el államvizsga előtt??? Szóval nincs okod a rossz kedvre, te vagy a legjobb, és ezt már szegény megboldogult Józsi is tudta!;)
na majd később küldöm a horvát apartmanos dolgokat, tényleg Csillu te milyen házat tudsz?!
puszi

Megyó 2010.05.18. 14:12:47

Ezeken a linkeken keresgélhettek, szerintem 15euro/fő/nap körül simán találunk, igaz a júli első hete olcsóbb lett volna, mert sok helyen 10-én kezdődik az igazi főszezon, de még így is ki lehet majd hozni jó árban. Ezeken a linkeken kereshettek egész Horváto területén, de majd el kéne dönteni, hogy melyik részére menjünk, úgy könnyebb lenne szállást találni. Majd próbálok konkrét apartmanokat is küldeni, hogy tetszik e. Ti is nézelődjetek, ha van időtök.
pusz

www.adriagate.com/hu/horvatorszag-uticel/Vodice.aspx?gclid=CMWkpYzS26ECFQQgZwodaz7svQ
www.adrialin.hu/einfache_suche.php?page=2®ionID=1&dateFrom=16.7.2010&dateTo=23.7.2010&adultNo=7&noHotel=1&url=1

orssssssss 2010.05.18. 16:22:21

Csajok, nekem csak a júli első hete jóóó. Én legalábbis akkor megyek, ha törik, ha szakad. Kivettem előzetes szabi tervbe, és az egy heteseken nem lehet változtatni. Szóval max osztóóóóódunk.

kircsilany 2010.05.18. 16:44:43

Orsi!
Az előzetes szabi terveket mindenhol lehet változtatni, föleg igy, több, mint 1 honappal elötte.Milyen kapitalista genyo cégnél dolgoztatnak, Szegénykééém??? Csak gyorsan fixáljuk le az időpontot.
Ancsapancsa!
Kérdezz utána, h Téged pontosan mikor láncolnak oda a jelenleg nem létező asztalodhoz! :P Hétvégén brainstorming keretében kitaláljuk a tutit.
Más nem marad, megint nem lesz az egészből semmi...:( Max megyünk a Tősbe...Akarom mondani: mentek...:D

Anna. 2010.05.18. 16:58:56

Hű, de helyre kis nyaralók! Én a rózsaszínt kultiválom:)

Jó, rákérdezek azért mégegyszer az időpontra..

Megyó 2010.05.19. 09:16:09

Na, én pont leszarom, hogy mikor hagyom itt a patkányokat, meg a sejteket egy hétre...Szóval én teljesen tudok idomulni, az egyetlen megkötésünk ez a 13-16, ha lehet előtte vagy utána. Én azért bízom benne, hogy lesz egy hét, ami mindenkinek jó. Ugye, hogy kurva gyönyörűek ezek a házak?:D
Na de menjünk a dolgok elébe, először az időpont és hely, aztán agyaljunk a szálláson...
A Tős amúgy mindig nyitva áll előttetek, előtted is Ágic;) Végülis tagja vagy a Théthé béthének:D
Sajna nekem mostmár tutkó, hogy nem jó ez a hétvége, a vasárnap este sem:( De nekünk mindegy az időpont, úgyhogy döntsetek nélkülünk nyugodtan!
Szép napot ezzel a késő őszi időjárással..
puszi
süti beállítások módosítása