Sziasztok!

Írtak, hogy akkor végülis megkaptam a munkát:) Amit eddig nem tudtam, hogy angolra vettek fel, nem finnre. Ezt kicsit sajnálom, de amúgy nagyon örülök, remélem menni fog:) Angol.. jóég.. Érdekes a dolgok ilyetén alakulása, miután 5 éve finnt tanulok..

Ja, és azt mondta a közvetítő csaj, hogy örüljek, mert az IBM maga vesz fel, és nem kölcsönzőirodás alkalmazott leszek. Úgyhogy örülök:)) 

Visszajött az a bunkó galamb, amelyik már délelőtt sem hagyta a párját inni a muskátlitartónkból! Mekkora paraszt! (ja, néha kicsit elbambulok írás közben az erkély felé)

Remélem legkésőbb hétvégén többekkel talizunk!

puszi

Szerző: Anna.  2010.03.29. 15:26 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr191877902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2010.03.30. 09:12:45

Ismét gratulálok!!!!!!:))))))
Háromszoros hurrá Annusnak!! Hurrá! Hurrá! HURRÁ!!!:))) (mint az Anne Shirleyben:))
Olyan ügyibügyi vagy!
Az tök jó, ha az IBM vesz fel, mert akkor kapsz juttatásokat (kajajegy meg más cafeteria)! Olyat a kölcsönzőirodások nem kapnak! Szóval tényleg örülj!:)))
Jah és tudtad, hogy a galamb ellik??? Táncoslábú Ágicánk tudna erről mesélni....:DDDDDD

Anna. 2010.03.30. 09:37:58

Fúj, most komolyan, miért tud erről mesélni? Van valami perverziója, és ellő állatokra leskelődik? És akkor nincs tojása? MÁrmint a galambnak.. Ez köztudott??

Köszi a gratulációt:) Úgy tűnik, az a csaj kapta a finnes pozíciót, akivel együtt voltam Fo.-ban, és már ott dolgozott németesként. Mert először belül "versenyeztetik meg" a népet, utána hirdetik meg külsősöknek. Meg sztem jobban is tud finnül, mint én:D

A galamb ellik??

Megyó 2010.03.30. 10:32:19

Akkor a lehető legjobban alakultak a dolgok, így a csaj előtt sem kellemetlen (amiről beszéltünk) és semmi sem véletlen! Ennek így kellett lenni! Gratulálok az új IBM-es kispajtinknak!:D
Remélem jól fogod magad érezni, és tetszeni fog a meló! Aztán ki tudja lehet, h később belsősként már te is könyebben átpályázhatsz finnre!:)
A galambokba nem mennék bele, lévén, hogy most bilológiával foglakozok, higgyetek csak amit akartok!;)
De egy biztos én nem bírnám, ha a pasim baszogtatna miközben én szomjamat próbálnám enyhíteni:)
Én "sajna" Svájcban leszek a hétvégén, így nem tarthatok veletek, de remélem hogy utána végre össze tudunk hozni egy nagyszabású talit, mert Orsika, Ágika már nagyon, de nagyon hiányoztok, többiek is, de őket láttam mostanában.
Galambellésben gazdag, szép hetet kívánva legmélyebb tisztelettel és szívlyes üdvözlettel:
Megyó:D

orssssssss 2010.03.30. 13:09:14

A galamb nem ellik!! Hát ez az!
Tegnap átugrottunk Írisszel Ágichoz és Csillhez, és Ági mesélte, hogy az erkélyen a cserepébe beleellett egy galamb...
Hát ángyaim mondtam én neki, hogy az nem ellik, de nem érdekelte.
Szóval a galamb ellik és PONT:DDDDDD

IBM girl Te meg ne mondjál olyanokat, hogy bárki az egész világon jobban tud finnül, mint Te!! NEM-NEM! Az nem létezik! Hallottad már Kimit beszélni?? Nem jobb nálad:))))

Mellgyóm Veled meg már soha nem találkozunk úgy látom:((( De jóóóóóó Svájcozást!!;)

Anna. 2010.03.30. 13:46:58

Dejó, hogy nem vagyok hülye, és nem ellik a galamb!! Elbizonytalanított, hogy nem szoktam galambtojásokat látni, de aztán rájöttem, hogy varjútojásokba, sőtmitöbb sárgafejű rétisas-tojásokba sem igen ütköztem még, aztán mégis tudom, amit tudok.. Meg ott vannak a delfinek.. A delfinek után már sose tudhatja az ember..Vagy hogy a Hedvig lány név.. Vagy a fiú csikóhalak esete..vagy hogy "Nélkülem üres a Place Pigalle"..és nem kaszpitál meg ilyenek..

(Ez utóbbit meg kellett néznem google-be)

És köszi, hogy azt hiszed, jobban beszélek finnül, mint Kimi:) Érthetőbben, az tuti!
süti beállítások módosítása