Sziasztok Drágaságaim!

Ezt látnotok kell! Ennél szarabbat én még nem láttam. Már mindenki énekel Magyarországon?!?!

https://www.youtube.com/watch?v=LXw-H1aLqAM

Fel sem rakom, csak a linket, mert nem akarom elrontani a blogunkat:)

Hétvégén amúgy tuti megyek haza, úgyh talizzunk mindenképpen + kihúzhatnánk végre a karit!:)

Pusszancs!

Szerző: orssssssss  2009.12.08. 09:28 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr81582530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.12.08. 16:08:47

Jóég! Hajrá magyarok! Nagyon szép dal:)) A kliptől meg el vagyok ájulva. Összességében adok egy 7est a kisugárzására.

orssssssss 2009.12.08. 16:42:05

Én a mozgáskultúrájától vagyok oda meg vissza! Fantasztikusan csinálja ugyanazt a jobbra balra libegő mozdulatot végig.
És egy ideig az elején csak a melleit mutatják, még a fejét is levágják.
Első osztályú munka.

Anna. 2009.12.08. 18:07:07

jajigen, az nagyon vicces, a mellkasos-rész:D:D
süti beállítások módosítása