Először is mégegyszer BUÉK kedves Barátaim az Úrban!

Nagyon sajnálom, hogy meg kellett hogy fosszam magam a társaságotoktól szombaton, de remélem, hogy ezen a héten bepótoljuk! Nekem a szombat este jobb lenne, és azért írok már most, hogy még időben kiderüljön, ha Nektek mégis a péntek este lenne jobb, mert akkor próbálom úgy alakítani a hétvégém!

Szép hetet mindenkinek! Szar lesz visszaszokni a dolgos hétköznapokba, de kitartás!!! Majd csak túléljük valahogy!

pusza

Szerző: Megyó  2010.01.04. 09:54 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr571644357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lcsillu 2010.01.04. 10:12:18

Sziasztok!
Nekem jó a szombat is, péntek is! úgyhogy szerintem legyen mindakettő..:)

orssssssss 2010.01.04. 14:44:24

Nekem sajna egyik sem jó:(
De majd még meglátom.

Megyó 2010.01.06. 09:23:02

Oké, Ágiccal is beszéltem telón, és neki is jó a szombat, tehát akkor maradjunk a szombatban, de ti attól egész nyugodtan talizzatok pénteken is:), de én szombaton megyek csak haza Kecsóra...Már alig várom!:)
Addig is sok puszi
süti beállítások módosítása