na szóval a táncos manók megtekinthetőek...

itt: http://elfyourself.jibjab.com/view/6rGSqfZ2oC4Y3nKd
 

sajna csak jan.15.-ig látható a videó, aztán eltűnik a cybertérben. de ha örökkön-örökké nézni szeretnéd, potom $4.99-ért letölthető...:P

amúgy ki megy Merlinbe dec.31.-én? mi hajóra megyünk, de előtte koccanhatnánk vhol, hamár úgyis Pesten lesztek...mondjuk nekem addig még mg kell gyógyulnom, de úgy néz ki, h sínen vagyok, feltéve ha tartom a diétát.(és így mentesülök a mindennemű zablás alól :D)

jha, a blogbejegyzésekkel kapcsolatban: most én se találtam az admin felületet, úgyhogy annyit csináltam csak, hogy a fikcijo.blog.hu után bebigyesztettem az admin szavacskát, és a következőt kaptam: fikcijo.blog.hu/admin - ami aztán automatikusan az admin felületre ugrik. ott látni lehet egy ablakot, amiben az addigi bejegyzések lesznek, és az ablak tetején van egy másik fül 'új bejegyzés' címszóval. na arra katt és írhatsz is, ami eszedbe jut. mint most én...:)

bocsi ha nem volt érthető, én próbálkoztam.

puusz, leánykák

Szerző: litvánkata  2008.12.28. 12:16 3 komment

Címkék: szilveszter útmutató manó

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr64844993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.12.28. 18:50:33

Katika! Gyógyulgass szerdáig, előtte találkozhatunk tőlem:) mármint a bulik előtt..Remélem lesz jegy..:)
pussz

lcsillu 2008.12.28. 20:58:52

brurhuhuhuh..vahahaha... hisztiiiiii

en enm birom megnyitniiiiiiiii!!!

kircsilany 2008.12.28. 22:08:16

Csillu! ctrl c-zd be oda ahova a www.fiszemf*szom.hu-kat kell beírni!Ez nem ilyen hivatkozás formátumú! :*
süti beállítások módosítása