Na Édeskéim:)

Először is köszönöm Áginak és Ervinnek hogy ilyen jófejek, és nem haragszanak, amiért nem tudtunk időpontot egyeztetni. Már annyira várom, hogy találkozzunk! Komolyan mondom, nemcsak úgy írom, hogy írjak valamit!
Ezt fejtegettem tegnap Orsinak is, hogy mennyire hiányoznak az én jó humorú barátaim (ti mindannyian). Télleg jól elvagyok az itteni arcokkal megminden, de rájöttem, hogy olyan sajátos humorhálót szőttünk magunk köré, amivel nehéz a lépést tartani. Szóval sokszor van olyan, h eszembe jut valami, meg valamelyikőtök, akinek tetszene, de itt bennemragad a mondanivaló...
Sebaj, majd otthon jól nevetek veletek:)

Jaaj, mielőtt elfelejtem! Mi jutott ma eszembe?? Megyó biztos emlékszik rá...:
Korsósné: " Ez a hölgy itt XY, ő fogja veletek ezt a tesztet kitöltetni." Tudjátok, a teszkitöltetőnő. :D:D Ezen borultam ma fél órát.

Helsinki nagyon kirdzsó volt, a parlament szép, de a Fazer csokigyár mélyebb nyomokat hagyott bennem, elsősorban a zsírszöveteimben.
Kihasználtam/tuk bőséggel az ingyen csokipult kínálta lehetőségeket. Ettem csilis csokit....meg pisztáciásaaat, meg citromosaaaat, meg banánooost...

Meg voltunk még egy nagyszabású Kalevala kiállításon is (ott már csak Eszter, Orsi-egy Helsinki-ösztöndíjas csop.társam, meg én). Kihoá volt.

Nagyon el vagyok keseredve. Növesztem a hajam már 2 és fél hónapja, és ma megkértem Ágit, h igazítsa meg a fufrum, és kicsit hátul az alját..az eredmény a 2 hónappal ezelőtti hajam, ami kimondottan gedván áll.
Mikor egyedül maradtam, néma dührohamom volt a fürdőszobában, aztán megláttam a tükörben valami kiütést az arcomon, amitől nem higgadtam le.
Nemérdekel, túlteszem magam magamon.

Hallottam, h jó volt a blinges buli:) Az ilyenekről be lehetne számolni itt is;)
Nagyon puszilok mindenkit xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Take care
 

Szerző: Anna.  2009.03.17. 22:05 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr841008643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megyó 2009.03.18. 12:13:47

Hát, Annácskám, mi már csak ilyen jófejek vagyunk...
Meghiszem azt, hogy hiányzunk, de én ezt már régen megmondtam (nagyközönség előtt), hogy nem lehet mindenkinek olyan kifinomult humora mint nekünk...és ezt azóta egész Tőserdő és környéke, mondhatnám ez a kistérség, avagy régió tudja, mert hát ugye a hangerővel nem volt gond...:D
Azért a harisnyaszemfelszedő sem semmi!;)
jajj de jó lehetett neked te kis gombóc artúr!!!!:)
Akkor kijelenthetjük, hogy a hajad annyival lett rövidebb, amennyivel a zsírsejtjeid kikerekedtek?!Nem értem a dührohamot:D bocsi, ez lehet, hogy övön aluli volt, de hát ismersz, mindig csak viccelek, bolondozok, hogy Ti jót kacogjatok a tréfán...:D Most itt a ki mennyire van megelégedve magával és mennyire szép témakörben említeném meg, hogy én vagyok a legszebb világszépe Kecskeméten! Annyira ciki volt, amikor ezt mások is megtudták...hihi:D
A blingcsis buliról én is lemaradtam:(, mert engem is elért ez a vírusos nyavalya:( De már alakulok:)
A kevésbé blogolós pajtiknak üzenem, hogy ne féljenek használni a klaviatúrát!!!!Még ha netalántán más billentyűzetével kell is latorkodniuk...:D
Blogoljatok Barátaim az Úrban!
Cupp

Anna. 2009.03.18. 15:58:29

Én is csatlakoznék Miss Kecskeméthez! Üssétek azt a billentyűzetet serényen!
Remélem Ágikám, hogy meggyógyultál már. Hallottam, h van valami szar vírus otthon.

Most kicsit kitakarítok a szobámban, mert ami körülvesz, az egyszersmind rendszertelen és piszkos.
süti beállítások módosítása