Csináltam egy webalbumot : http://picasaweb.google.com/matel4
Van fent pár régi kép is:)

 

Ja, nézzétek meg, Dóri bejegyzéséhez leírtam kommentbe, hogy lehet a képfeltöltést megcsinálni sztem. Biztos hogy leírtam, de nem biztos, hogy úgy van.
Orsika, lehet, h fel kéne venned az ausztrál futamot, mert nem találok helyet...ráadásul hajnalban lesz:(
 

cippcupp

Szerző: Anna.  2009.03.20. 22:29 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr121015265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.03.21. 14:59:18

Nus!
Ha már így nyilvánosan reklámozzuk a webalbumot, akkor a farsangosból szedj le rólam minden képet léc!! Szörnyen nézek ki és bassza a csőröm!:D
Vesszen a kalóz!!!:)

Anna. 2009.03.21. 19:06:24

Mindenki szóljon, ha valami nem tetszik neki, mert akkor persze leveszem.
Mizu? mentek ma valahova?

Ma ám beszéltem Csilla apukájával..Ti elmondhatjátok ezt magatokról;)?

Hogy vagy Orsóborsó? elfelejtettem, mit akartam neked mondani..

Megyó 2009.03.23. 10:49:10

Annácskám!

Nagyon jók a képek, tök jó, hogy ilyen régieket is találtál...:)Sajna most nincs időm végig boklászni az összeset, de ennek is eljön majd az ideje...egyelőre én nem adtam piros X-et egyiknek sem:)
Hát én még talán soha nem beszéltem Csilla apukájával, de tudom, hogy egyszer majd átdumálunk egy álmatlan éjszakát, de mint, ahogy már említettem mindent a maga idejében;)
Cupp

Anna. 2009.03.23. 13:19:23

:D:D:D:D:D dehüje vagy:D

Kértem tanácsot - hogy mit érdemes Stockholmban csinálni - egy igazi szakértőtől: a bátyádtól;) Már válaszolt is, de még gondolkodik.
Úgyhogy ne félj Orsi, Csilaa (ezt nem így kell írni, ugye?), jó kezekben leszünk!
Mármint az én kezemben lesztek, de én pontosan követni fogom Medgyesi László utasításait:)

És most nem apukádra gondolok Ági, bár tény, hogy többet beszélek apáitokkal mostanában, mint általában;)

pusszpussz
süti beállítások módosítása