Helló lánykák!

Úgy látom nem nagyon kaptatok rá a szombati beöltözős bulira...nem fűlik hozzá a fogatoki, mi?!:)

Na, a lényeg, hogy Orsi, Csilla nem ér rá, és ugye Anna sem jön a leszakadt pikkelyek miatt;)

Szóval Dodó, Ágic Hozzátok szólok: gondolom, így mostmár nem öltözünk be, mert annyira nem lenne buli, de azért szívesen látlak benneteket szombat este szerény hajlékunkban, nyugodtan itt is alhattok párostul, ha úgy alakulna, de persze nincs sértődés, ha mégsem jön össze és nem jöttök ki.

Én nem akarok bemenni, mert szegény Lisa kutyánk kullancscsípés áldozata lett, és most nagyon küzdünk az életéért:(((((( És csak én vagyok itthon a hétvégén, és állandóan figyelni kell, meg ápolni...szóval nem szívesen hagynám itthon egyedül...Izguljatok érte lécci, minden pozitív energia jól jön!

Azért írjatok, vagy hívjatok legkésőbb holnap délutánig, ha jöttök, mert akkor vennék ezt-azt.

pusza Nektek:)

 

Szerző: Megyó  2009.04.17. 12:22 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr261070613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kircsilany 2009.04.17. 13:42:36

Halihó!
First: Orsika nagyGrat, tiszta ügyi(-fogyi) vagy, büszkék vagyunk Rád!:)
Megyó!A hnap nem fog összejönni, mert egész nap tavaszi nagytakarítunk Bercikével, (itt jegyezném meg, h ma egész délelőtt ablakot pucoltam, amire az itt élésünk 3 éve alatt még nem volt példa, ugyhogy keményen küzdöttem) aztán meg a szokásos éves Francia Film Napok miatt mostanság az estéink igencsak be vannak programozva...:(
Amugy kicsiGina mostanában elég búvalb*szott, ugyhogy még őt is el kell vinnünk vidámparkba, v valami hasonlóan vicces helyre, h felviduljon...Rá is gondoljatok!
Szépen lassan elfogyunk, még Dóri van versenyben, ugyh még van esély a szombati bulira Megyógyogyókám:P
Amugy azt a Dagobert bácsi jelmezt nem kellene csak úgy hagyni ott porosodni a szekrény tetején, szerintem mindenféleképpen fel kellene szombaton venned végre!
Nuspók!
van fölös 3db pikkelyem, ha el tusz szaladni érte, oda tudom adni!;) HIÁNYOZOL!Millijó puszi!
Többieknek csak pusz-pusz

kircsilany 2009.04.17. 13:44:23

Amugy Megyó Kecsón vagy most? Felhívnálak csak itt a nagy pakolásban nem találom a telómat!

Megyó 2009.04.17. 17:41:47

Ágikám, remélem csináltatok képet arról a történelmi pillanatról, amikor odaálltál az ablak elé...megnézném;)
Ginának biztos hiányzik a partysatyi, amit szilveszterkor viselt, bezzeg ha jönnétek a szombati bulira...akkor megint beöltözhetne;)biztos nem lenne búvalbaszott(én kiírom:) )
Fel is veszem én a Dagobert jelmezt biza:D Kíváncsi vagyok a postás képére, amikor ajtót nyitok és azt mondom: DuckTales (vagy nem tom, hogy írják:) )
tsókollak benneteket

Megyó 2009.04.17. 17:42:31

Ja, egyébként Kecsón vagyok, ha fel akarsz hívni, cseppet se félj, tedd meg!:)

Picatchu 2009.04.17. 18:15:54

Helló-belló!

Hát nagyon édi vagy Mellgyó, de nem hiszem, hogy ki tudpk menni, mert meg kell köszöntenem az egyik blinges csajszit és mennem kell a blingbe, de majd kövi hétvégén mindenképpen sokan talizzunk, mert mesélnem kell az új munkahelyemről, tudjátok most szerdán kezdtem!
Orsinak hip-hip-hurrá, ügyi volt!

Tsók mindenkinek!
Dodó

Anna. 2009.04.19. 14:49:45

ÓÓ, nagyon nagyon szorítok Lisáért!!!

Nagyon felvidított a Dagobertes-postásos-DuckTaleses jelenet elképzelése, köszi!!
süti beállítások módosítása