Helló!

Ismét flottatag lettem!:) Az új számom: 06-20-34-11-119, de a másikon is el lehet még érni ugyanúgy.

Pusza

Szerző: Megyó  2009.10.19. 09:48 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr261459791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kircsilany 2009.10.19. 14:02:09

A továbbiakban ne is pazarold az energiád tájékoztatásunkra. LEGYEN MÁR 1 ÁLLANDÓ SZÁMOD és ne fárassz minket az állandó számválozásaiddal.:P
Tehát ez a szám "Megyó új 3876" vagy "Megyó új-Zoli" néven szerepeljen tel.könyvünkben? :)
Puszpusz :P

Anna. 2009.10.19. 19:54:54

a 'Dóri másik új'-jal az én fantáziám kimerült:)

Képzeljétek, megkerestek egy fordító irodától, hogy mennyiért fordítanék le egy szöveget finnre. Már tisztára megörültem, megnyitottam, alig fél oldalas.. hmmm. Kértem 1200 ft-ot, mert nehéz körmondatos, de lehet, hogy elküldenek a francba:)) Szerintetek?

Megyó 2009.10.19. 19:55:01

Úgy látom valakinek túl sok ideje van munkaidőben...humoros, sőt mondjuk ki: ironikus kommenteket irogatni...(nem mintha én nem munkaidőben léptem volna be a blogra...:p) Szóval lehet, hogy tényleg nem érdemes elmenteni, maradjon meg a standard számom, biztos, ami tuti:p
De azért tudjátok, h ha erről hívlak benneteket!
További szép hetet kívánok és egy kicsit több munkát!;)
cuppi

Megyó 2009.10.19. 20:02:05

Szerintem ez teljesen jó ár, ne add olcsón magad;)
Remélem ők is ezt gondolják:p
pusza
süti beállítások módosítása