Helló lánykáim!

Szörnyű napom volt, elmesélem, ha akarjátok, ha nem!:)

Először is: reggel fél 8ra kellett bejönnöm hülye ellenőrzés miatt, amikro is, ilyen men in blackes faszik járkálnak, és még abba is belekötnek, hogy miért raksz színes aláírás bejelölőt a levélre. Tényleg megkérdezték egy ismerőstől! Azt válaszolta, hogy azért, hogy tudja a főnököm, hogy hol kell aláírnia. Erre a faszi: mert nem tudja? Erre ő: De, persze, hogy tudja, csak így meggyorsítom a dolgot. Na erre a faszi: És ez benne van vhol az eljárásrendben?  - hát hülye ez????????  A lényeg, hogy kurva fáradt vagyok, és még most is bent ülök, annyi a munka.

Mielőtt jöttek, éppen bekészültem egy beszámolóval, hogy elfogadom, lássák milyen szorgos kislány vagyok:) Erre egyszer csak nyúlok a tűzőgépért és azzal a mozdulatommal ráborítom a bodza szörpömet a kurva asztalomra, és természetesen a kurva iratra. Na akkor mindenki felpattant, és elkezdett törölgetni engem is meg a beszámolót is, és persze az asztalt is. Faszán nézett ki.

Közben írta a kis szerelmem:), hogy talizzunk vmikor, ha van kedvem, erre én: oké, neked mikor lenne jó? Na erre nem válaszolt, amit fél óra után már furcsáltam. Meg azt is,h semmilyen e-mailt nem kaptam. Erre Írisz írt nekem egyet és mit kapott vissza??!! Egy válaszmailt: a cím, amire Ön megkísérelte elküldeni üzenetét, nem létezik!!!! Fasza mi? Ordítottam egy órát az informatikával, ami asszem nem tett jót, mert azóta sem javították meg. Szóval tök gáz. Lehet,h a kis faszikám is írt, és nem tudom, hogy mit!!!!!

Jajj és majd kihagytam a legviccesebbet: ebédnél nem voltam éhes, úgyh pár falat után inkább vettem egy kis dobozt a kajáldában, és átpakoltam gondosan a ételkémet (még meg is sóztam, mert sótlan volt), majd beszélgetve leraktam a tálcát, és továbbálltam. A kajával mi lett? Jah, az a tálcán maradt.

Fasza vagyok,mi? És még csak fél 6 múlt. Mi lesz még????

Szerző: orssssssss  2009.11.17. 17:39 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr911532314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.11.17. 19:49:25

Szegénykém, remélem azóta már hazaértél, de hallga' csak... Most hívsz telefonon:)) Nem értél még haza:))
Vegyél akkor egy szép fülbevalót, ahogy megbeszéltük, hogy megnyugodjon a kis lelked, aztán mars haza pihizni!! Holnap írj, ha van fejlemény a megjavult levelező rendszerről!!;)

Anna. 2009.11.17. 19:52:42

Jaj, én meg beteg vagyok, és azt mondta a doki bácsi, hogy maradjak itthon, hogy ne legyen tüdőgyuszim:)) Itthon ülök hát, és semmilyen épkézláb mentségem nincs arra, hogy miért nem a leadandómat írom, hogy a fikcijót árasztom el kommentjeimmel. Jaj, és drágaLátos barátnénk is antibiotikumozik Pesten, gongolataink szálljanak hozzá, hogy jobban legyen:D További szép hetet barátaim az Úrban, mindenki take-eljen care!

Megyó 2009.11.18. 09:12:28

Orsikám, úgy sajnálom, de remélem a mai napod már jobb, és a leveleid is célba érnek! hátha utólag megkapod az elmaradt leveleket! nekem sem volt túl jó estém tegnap, de ezt nagyon hosszú lenne leírni, majd elmesélem legközelebb...
Sajna nem tudok veletek tartani most hétvégén sem, mert megyünk Pestre tesómhoz, meg színházba...Pedig annyira hiányoztok már!!!!!:(
Annácska gyógyulgass, és írd azt a beadandót, hejj!!!!!:)
Minden kis betegnek jobbulást!
Legyen szép napja mindenkinek!
pusszancs

Anna. 2009.11.19. 11:07:40

Hola!

Sajnos megint elromlott a levelezőrendszered, mert küldtem egy mélt (nagyon vicceset, úgyhogy megkapod vmelyik másik íméledre is), és kaptam egy visszajelzést, hogy sikertelen. Dehát az előbb meg jó volt!! Szóljál a magnak, hogy ez így nem profi:))

orssssssss 2009.11.19. 14:06:42

Sziasztok!:)

Ténylge nem volt reggel megint.
De már kezdem megszokni.
Az informatikusok meg félnek a haragomtól, úgyh rögtön intézkednek, és kedvesek velem! Senkivel nem szoktak ám kedvesek lenni!!!:)
De azóta már emaileztünk és megkaptam mindent, mint észrevehetted.;) Jó kis vidióóóók voltak!!!
Mellgyóm, én is pesten vagyok a hétvégén, úgyh ha van egy szabad órácskád/órácskátok, akkor összefuthatnánk egy iciripicirit. Már hiányzik a kis mosolygós arcod!:)

Na megyek melózni! Csók a családnak:)Pusziiiiiii

Megyó 2009.11.19. 15:52:48

Majd mindenképpen próbálom úgy alakítani, hogy össze tudjunk futni!
Tsók
süti beállítások módosítása