Helló lánykák!

Ki mit csinál pénteken?

Nem megyünk ki a majálisba nosztalgiázni egyet?? Kicsit vursli, kicsit virsli, kicsit söröznénk, kicsit pörögnénk, forognánk a ringlispilen, egyszóval ünnepelnénk a munkát...hmm???

pusza

ui.: Éljen május elseje!!!!:D

Szerző: Megyó  2009.04.28. 09:03 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr151090889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picatchu 2009.04.28. 09:06:41

Helloka!

Na az a helyzet, hogy a bling csinál majálist a malomnál, Bling Bling day néven. És sztem én ott leszek, de szerettel várok mindekit, ott is lesznek progik, meg minden más!

Jelezzétek, hogy mi lesz!

Puszika

Anna. 2009.04.28. 10:03:44

Ó dejóók:)
Mindkettőre mennék:)
Ágika, jövőre mindenképpen kimegyek veled, ha a breakdance-re nem is ülök már fel. Nem mintha kinőttem volna a mókát, csak nem bírja a gyomrom.
Erőt, egészséget! Vagy ilyet nem mondtak régen se? akkor maradok én is az Éljen május elsejénél!
puszi

orssssssss 2009.04.28. 15:49:20

Nem hiszem,h tudok menni drágaságaim, tanulnom kell.:(
De azért Nektek jó szórakázást!
love

lcsillu 2009.05.01. 08:20:59

én meg egész álló nap dolgozom. kicseszés, mert majálisozni volna kedvem:((
azért az kicsit vigasztal, hogy Nupó és Orsi sem mennek.. hihihihih, száz kiló körömtaps...
(nah, ki mondta ezt..???)

:DD
süti beállítások módosítása