Lánykáim!

Holnap, azaz péntek este tali, 8 deli!

Ha úgy alakul az este, elmehetnénk bulizni is, de majd látjuk, hogy mihez lesz kedvünk!

Addig is pusza

Szerző: Megyó  2009.09.17. 16:07 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr261388615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kircsilany 2009.09.18. 10:07:31

Haligali!
Én mindenben benne vagyok, mivel eddig egész héten úgyis magamat ünnepeltem, miért pont a péntek estét hagynám ki?:)
Az ünneplés tárgya a sikeres felső íráblelim=diploma, plusz jövő héten munkába állok!
"Este8Deli!"
Puszi

kircsilany 2009.09.18. 10:08:42

íráblelim=írásbelim:)

Anna. 2009.09.19. 10:53:49

Jaj, én tisztára lemaradtam az írásbeliről tegnap! Gratulálok!!
Hallom, jól sikerült a buli, és mindenki hazaért, még az olyanok is, akik nem emlékeztek a taxiban a címükre:D:D:D:D
Azért örülök, hogy senkit nem kötöztek ki semmilyen fához! huh!
süti beállítások módosítása