Helló lánykáim!

Sajnos ezen a hétévégn sem leszek otthon (pilates táborban leszek), már nagyon szégyenlem magam, hogy minden hétvégém így jön ki, de jövő héten ígérem, hogy nem lesz semmi kifogásom...

Viszont nem bírok jövő hétig várni azzal a hírrel, hogy poénból jelentkeztünk Zolival a Széfbe és felhívtak minket külön-külön telón, és válaszolni kellett kérdésekre. Ez vmi teszt féle volt, és mindketten "átmentünk", tudtunk mindent:) Hétfőn megyünk próbajátékra, az az utolsó szűrő, és lehet, hogy benne leszünk a Tv-ben és milliókat fogunk nyerni:D Bár nem nagyon szeretném ezt a TV-s szereplést, de azért megyünk el, mert mindig ott motoszkálna bennünk, ha nem mennénk el, hogy mi lett volna, HA....

Majd hétfőn beszámolok utána itt a blogon, hogy milyen volt, és hogy fogunk e tényleg játszani!

Nagyon szép hétvégét nektek, és ne csaljatok ám a mikus húzásnál!!!!;)

Sok puszi!

Szerző: Megyó  2009.11.27. 13:49 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr341556357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.11.27. 14:01:39

Szia Ágikaa!

Jaaaj, annyira jó lenne, ha bekerülnétek!! ÓÓ, remélem, sikerül. Igen, a tévé dolog biztos nekem sem tetszene, de ha nem csináltok nagy hülyeséget, például nem esel le a lépcsőn, másnapra már el is felejtenek! Ezt most, mint pozitívumot mondom, amúgy persze nem lehet titeket elfelejteni. na:))

Viszont nem térek magamhoz, hogy most sem találkozunk, ez nagyon szomorú. Már a múlt hét is sok volt nekem, amikor szombat este a biológiai órám arra próbált figyelmeztetni, hogy induljak a Deli felé, de betegség és érdeklődés:P hiányában elmaradt a mindenkor tali.

Azért fosom ám a szót, mert most jöttem egy 'A szakdolgozatírás fortélyai' tanfolyamról, és most úgy érzem, mindenről 60 oldalt kell írni.

Többiek holnap deli????

Megyó 2009.11.27. 15:31:30

Az egyáltalán nem biztos, hogy nem fogom bemutatni azt a Flatlis figurát a lépcsőn, amit a Bányai aulájában is sikerült megejtenem...:) Valami égőt tuti fogok csinálni, hisz ismertek, nem?!:) Bár gondolom vágva lesz a műsor;)
Na viccet félretéve, én is nagyon örülnék, ha összejönne, az lesz az első dolgom hétfőn, miután túl leszünk rajta, h beszámoljak Nektek!
Én sem tudok napirendre térni afölött, hogy már hetek óta nem taliztunk, de jövő héten mindent bepótolunk!
Addig meg írjatok, Te meg annácska fossál ide még 1-2 ezer szót,ha úgy tartja kedved!;)
Na tsók

Megyó 2009.12.01. 09:14:20

Na helló!

Bocsi, h tegnap már írtam, de későn értünk haza. Teljesen pozitív volt az élmény!:) Ki kellett tölteni egy általános adatlapot, illetve különböző kérdések voltak rajta, mint például, miért akarsz játszani, mire költenéd a pénzt, milyen témakört szeretnél, nem szeretnél...Aztán be kellett menni az egyik szerekesztőhöz, akivel beszélgettünk, szerintem nagyon szimpik voltunk neki, aztán volt 2 kérdés, de mondták, h nem az a lényeg, h tudjuk-e, hanem, h mennyit tudunk róla beszélni, gondolkozni, logikázni, mert abból tudnak műsort csinálni. Nem tudtuk a jó válaszokat, de nagyon jók voltunk, mert folyamatosan beszéltünk, kommunikáltunk egymással, és szerintem tetszettünk nekik. Egy héten belül telóznak, ha mehetünk, úgyhogy most várunk! De nagyon azt érezzük, hogy be fognak hívni!:D Majd hétvégén beszámolok részletesebben! Tényleg péntek vagy szombat?
Szép hetet mindenkinek!
puszi

orssssssss 2009.12.01. 09:59:07

Jól hangzik:)
Drukkolunk Nagyon, h bejussatok!
Nekem max a szombat jó, de az sem tuti.
Majd még írok, h mi lesz!
Pusszancs!!

Megyó 2009.12.01. 10:10:25

Oké, nekünk (mert Zoli is otthon lesz most velem) jó a szombat is, de majd meglátjuk!
Most lesz a mikus ajándékozás? (Persze csak ha Orsi is ráér szombaton)
Vagy mikorra terveztétek?

Anna. 2009.12.01. 12:41:53

Szevasztook!
Nekem végülis mindegy, hogy péntek vagy szombat, ami többeknek jó. Mikut nem tartunk, mert már nagyon rég találkoztunk mindannyian, majd csak karácsonyt.
Bár öncélúan húztunk szombaton nevet, Ági, Berci, Orsi meg én, de csak azért, hogy utána elmondjuk, ki kit húzott és ne vegyünk semmit. Unatkoztunk.
Talán majd a jövő héten fergetegesebbek lesznek a témák;))

Megyó 2009.12.02. 15:19:15

Oké, akkor majd meglátjuk még, h péntek vagy szombat, ha Orsinak jó a szombat, akkor legyen az, amúgy nekünk kicsit jobb lenne a péntek!
Pedig én direkt felhívtam Bercikét, mert úgy volt, h ő húz helyettem, de mondta, h nem húztatok:( Na majd Karira!;)
Már nagyon várom, h talizzunk!
Addig is sok puszi

Anna. 2009.12.02. 18:18:58

Na háááj! Nem akarok Csilla nevében beszélni, de azért beszélek:
"Nekem sajnos nem jó a péntek, mert manó leszek a játékmesteresekkel, és még szombaton is dolgozom. Úgyhogy jobb lenne szombat este, mert akkora mindenképp hazajövök. És Anna a király."

Nem tudom biztosan, de ha látogatná a blogunkat!!:P, biztos valami ilyesmit írna, de távol álljon tőlem, hogy a szájába adjam a szavakat.

Megyó 2009.12.03. 10:25:19

Helló!

Mintha csak a Csillát halottam volna, sőt szerintem még Csillásabb voltál, mint ő maga:)
Oké, legyen akkor a szombat, idő közben úgy alakult, h nekünk is jobb, majd elmesélem, h miért!
Pusza

lcsillu 2009.12.06. 16:48:52

na helló:)
bocs a nemjelentkezésért, Annát bíztam meg, hogy virtualizálja a gondolataimat, remekül sikerült neki, kivéve a szombattal kapcsolatos részt, mert sajnos tizenegyig dolgoztam, úgyhogy esélytelen volt, hogy hazajussak:(
de jövő héten mindenképp legyen valami.
nagyszabású is lehet..
már nagyon hiányoztok!!

puszedli
süti beállítások módosítása