Kedveseim!

 

Képzeljétek, voltam ma az állásinterjún. Nagyon nem volt izgalmas. Egész nap ugyebár esett az eső, és vonszoltam magam ide-oda Pesten. Ami esőben külön élvezet.

Vizsgáztam is 10től, az nem lett rossz, de ez nem olyan érdekes.

Aztán félórával korábban értem arra a vidám környékre, ahun a munkát ígérték. Kicsit álltam tehát egy utcával arrébb, a nehéz munkával fellelt, alig likas eresz alatt, és felhívtam pár szerettemet, pölö Orsit és Csillát, a többieket csak a számlám kímélése végett nem. (Hű, szar lett a teám:( ) És utána bementem egy terembe, ahol villogott a neonlámpa, pont úgy, ahogy a House-ba szokták előidézni az epilepsziás rohamot. Ki kellett töltenem egy kétoldalas papírt magamról. Pölö 1-től 5-ig mennyire érdekel a pénzügyi világ? Kettes. Nem volt 'pont leszarom' opció, egyest meg nem mertem írni, mert kezdett derengeni, hogy valami pénzügyi cégnél vagyok. Merészsége? 2-es, Magabiztosság? 3-as. Meggyőzőkészség? három, kis jóindulattal.
Mivel szeretne foglalkozni? -Fordítással. Meg is dicsért a hr-nő, hogy milyen szépen ráírtam az önéletrajzomra a nyelvismereteimet. Persze rajta van a látens német és spanyol-alapfokú tudásom is.

Egy szó, mint száz, ez olyan, mint a brokernet, és keresnek ilyen felmérőket, hogy mi kell a népnek, kiértékelőket és tanácsadókat. Mondtam, hogy engem esetleg az a kiértékelés maximum esetleg.. Jó, akkor x hónapi ingyenes tanfolyam(asszem csak másfél hónap amúgy), 2x2 óra hetente, aztán 3x8 óra valami, amiből valakik előtt levizsgázhatok. Akkor jó - gondoltam. Szar lett volna nem vizsgázni, az nem profi.

Ésakkor holnap fel kell őket hívnom, hogy bejutottam-é. Olyan bunkó vagyok egyébként, munkát kínálnak, én meg itt pusztujkodok. ja, az a kiértékelős heti 8(!) órában, havi 100ezer. Az azért gyanús, nem? Csilla, öcséd is azt mondta, hogy vigyázni kell ezekkel, mert könnyen bepalizzák az embert. Hát, velem nem lesz nehéz dolguk, pedig okos vagyok:)) De aaannyira nem értek hozzá!!!

Szóval szerintetek akkor holnap felhívjam őket, hogy bejutottam-e? Lehet, hogy hiába gyötröm itt az agyam, mert rögtön kidobták az önéletrajzomat. Amint kiléptem, hallottam is az iratmegsemmisítő recsegését, egy gyufa gyulladását, megismerni véltem a hr-es cipőjének ütemes kopogását, amint körtáncot jár egy kuka körül, és még egy pezsgő is eldurrant.. hm?? nem tudom..

Ja, a legjobb, hogy Csilla is megy oda holnap 11-re:)

Szerző: Anna.  2009.12.08. 18:33 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr421584064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.12.09. 14:25:00

Oké, ne stresszeljetek tovább, már felhívtam őket:DDD
Közös megegyezéssel nem leszek pénzügyi munkatárs. Azt mondták, lehetséges, ha nagyon akarom, de diploma nélkül nagyon sok elvárásuk lett volna. Talán jobb így:)) puuu

Megyó 2009.12.09. 15:30:16

Szió!

Én akartam írni...csak most jutottam először odáig, hogy le tudjak ülni a gép elé...Jól tetted, hogy felhívtad őket, de azzal is jobban jártál, hogy nem ütöttétek nyélbe a dolgot! Nem neked való lett volna. Majd betoppan a tuti meló, addig meg élj a mának!:) További szép hetet! Hétvégén tali!:D
pusza
süti beállítások módosítása