Itt van pár kép a keddi hokiról, naggggyon jó volt, legalábbis nekem tetszett:)) Meg a többi embernek:) És képzeljétek, külön üdvözöltek minket cserediákokat! Jaj, de izgi..

Utána meg elmentünk bingózni, és Eszter nyert egy pisztolyt meg bilincset meg műanyag jelvényt...váó Én nem nyertem, de annyira nem is lett volna jó, mert ki kellett volna állni a nép elé. Bár volt muminos homokozószett meg jövőfénykard, nem beszélve a világítós gumilabdáról!

Dió, most lejjebbnyomtam a blogon Timi bejegyzését, de nézd meg azt is!

Puszi a fikcijósoknak is, és a sezlonyosoknak is!!! xxxxxxxx

Szerző: Anna.  2009.02.19. 16:54 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr28953094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megyó 2009.02.20. 08:52:06

Szia Annácskám!
Nagyon izgi lehetett a hoki, még jó, hogy nem talált el egy kóbor korong, vagy mi az, amit ott toszigálnak...:)
Pedig milyen jó lett volna, ha neked is kedvez Fortuna, és máris meg lett volna oldva a jelmezed...És ha oly nagyon szerencsés lettél volna, hogy ezentúl a fénykardot birtokolhatod, akkor hazatéréskor máris mondhattuk volna, hogy Jedi visszatér...:)
Na jó korán van még, és én cikkeket olvasok, úgyhogy nézzétek el nekem az előbbi poént!:)
Vigyázzatok magatokra lánykák!
Apropó mi lesz a szombattal, mert még csak a legelfoglaltabb Orsi barátnőnk jelezte, hogy jönne...
Na pusszantás

orssssssss 2009.02.20. 13:15:37

Jedi visszatér!!!:DDDDDDD Úúúúú asszem én is túl fáradt vagyok,ha röhögök.
De azért így titokban Megyóm: tetszett!:DD De ha felhozod a témát mások előtt,akkor letagadom!:)

Anna. 2009.02.20. 16:09:11

hihihi, én is kacogtam a tréfán:D:D

Ha beöltöztök, legyetek szívesek nekem előre megírni ímélben, h minek, mert 1.:kíváncsi vagyok,
2.:nem kotyogom ki
de főleg az 1-es pontban említettek miatt;)

kircsilany 2009.02.20. 23:14:56

Tóthéknak a jó a szombat.
süti beállítások módosítása