tehát kedveskéim!

Lenne egy hatalmas kérésem! Mivel nem olyan régóta vagyok szenvedélyes blogolón (Mellgyó én írtam, és képzeld a saját klaviatúrámon:))ezért legyetek olyan kedvesek segítsetek felrakni a képeket, amiket megszerettem volna veletek osztani.

szal, sikerült őket feltölteni a file-kezelő részhez, a image-eknél vannak, de nem tudom, hogyan lehet láthatóvá varázsolni!

Előre is köszönöm majdani fáradságos munkátokat!

Szerető barátnőtök:

Dodó (Shikakaa)

Szerző: Picatchu  2009.03.20. 07:51 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fikcijo.blog.hu/api/trackback/id/tr461013401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.03.20. 09:10:54

Dórikám, én is nagy blogoló vagyok, de képet nem tudok feltölteni, mert nincs olyan kis ikonom az új bejegyzésnél. Annusnak sem volt, de ő vhogy megoldotta, úgyh őt kérdezzük!:) Nekem is jól jönne Nus, ha emlékeznél végre, hogy mit kell csinálni!! Emlékezz!!!:D

Anna. 2009.03.20. 20:04:59

Milyen új munkaheeeeely??????

A képekről annyit, hogy egyszer annyira felcsesztem az agyam, hogy nem tudok képet beilleszteni, hogy írtam a karbantartóknak. (valahol ott van az ímélcímük)
Leírtam, hogy mikor bejegyzést írok, csak olyanok vannak a fejléceb, hogy !NP mag XP, meg ilyen kódok.
És akkor megírták hogy hova katt, és normális lett a fejlécem.
Azóta van az az ikon, hogy hegy meg napocska, ott tudok képet beszúrni.
Megnézem, mit kellett csinálnom, de sajnos már múltkor sem találtam:( próbáljatok ti is írni az arcoknak.

A videófelrakásról a következő számunkban hallhatnak szakértőnktől, Látos Csillától.

Anna. 2009.03.20. 20:11:45

MEGVAAAN!!!

Szóval, ahogy beléptek a blog.hu-n, vagy ahol szoktatok, meglátjátok a fikcijó szerkesztő-oldalát. Itt kell ugye rálőni pölö arra, hogy 'új bejegyzés'.

Namost: az ablak jobb felső sarkában vannak olyanok, hogy: új blog,profil, üzenetek.
Kattintsatok a profilra! Utána van egy olyan, hogy posztszerkesztő, és ott válasszátok az

FCK editor-t!

Bármit is jelentsen...

Szerintetek Badó megadja visszamenőleg a 3ast infóból?
Majd mondjátok el, h sikerült e!!
süti beállítások módosítása